Monday, January 15, 2018

ANUGERAH TOP GROUP BAKAR SEMANGAT 2018





Teks & Gambar : Mimi Rahim




Malam tadi dah ingatkan anak-anak, esok mama ada meeting dekat ofice. Jadi mama kena keluar awal pagi. Alhamdulillah semua menepati masa, Kami keluar rumah dalam pukul 7 pagi. hentian pertama di sekolah kakak & abang, lepas tu baru hantar adik Qisya kat sekolah dia.

Sempat juga pekena roti canai di restoran dekat dengan sekolah bersama anak-anak. Mama selit sikit ceramah masa makan. Ini untung nya jika kita keluar awal pagi. Kita dapat rezeki lebih.

Selepas hantar Qisya, Kak Mie pecut ke dewan seminar kajang. Alhamdulillah Kak Mie masih belum terlambat. Terjumpa pula kawan belanja nasi bungkus.

Meeting bermula dengan bacaan doa dari salah seorang perunding hartanah dari agensi. Selepas itu dengan nyanyian lagu kebangsaan kita, Lagu negaraku. Macam biasa Mr.Bos ambil alih dengan segala taklimat berkenaan kerja kami sebagai perunding hartanah. Nampaknya semua ceria dan semangat, mungkin ini mesyuarat pertama agensi di tahun baru 2018. Semua mahukan aura semangat untuk mula kerja.

Jam dah menunjukkan jam 11 pagi, Kak mie dah risau meeting habis lambat kerana perlu ambil Qisya dari sekolah tapat jam 12 tengah hari. Beginilah perunding hartanah suri rumah, kena pandai urus masa demi untuk anak-anak dan kerjaya tercinta.

Acara seterusnya adalah anugerah-anugerah dari agensi.
HR dah bagitau ada salah seorang dari team Kak Mie dapat anugerah top performer. Sebagai Team Manager kena lah ada sama untuk sama-sama meraikan.

Rupanya bukan itu sahaja. Kami di anugerahkan Top Group .  Tahniah untuk team Property Sisters. Permulaan 2018 yang best.  Semoga dengan anugerah TOP GROUP ini akan membakar semangat di tahun baru 2018. Yang penting kita teruskan amalan group kita untuk saling mendokong antara satu sama lain. Saling memberi dan ingat mengingati.

Kak Mie akan share cara pilih team hartanah dan cara pilih agensi hartanah untuk perunding hartanah baru. Team dan agensi yang baik sangat membantu kita untuk berjaya dalam kerjaya perunding hartanah.


No comments:

Post a Comment

Cara Berurusan Dengan Perunding Hartanah Untuk Belian Rumah

Teks & Gambar : Mimi Rahim Selalunya jika berhasrat untuk beli rumah, lama web yang kita terokai adalah laman web mudah.my, proper...