Friday, January 19, 2018

Tanah Sg Merab Untuk Di jual


Teks & Gambar : Mimi Rahim


Salam jumaat yang penuh barakah. Lepas hantar anak-anak ke sekolah. Kak Mie singgah makan tempat biasa dengan en suami. Sarapan pagi hati ini nasi berlauk ayam dan kopi o. Makan biasa jer tapi suasana kedai kopi tu best kan.

Hari ini sebenarnya Kak Mie ada dua perkara penting nak buat, pertama view tanah di Sg Merab dan study group kat ofice property untuk persediaan test kat inspen esok. Ini test pertama Kak Mie tau kat inspen. Rasa gemurah risau tu memang tahap tak nyenyak tidur malam. haha. Nanti Kak Mie share pengalaman atau suasana dalam dewan masa test yer.

Selepas sahaja selesai sarapan, Kak Mie follow suami satle kerja dia dulu. Jadi masa untuk tengok tanah dah tak jadi waktu pagi. Waktu dah bertukar tengah hari. Bayangkan kepanasan nya kat dalam hutan.

Sampai di lokasi, Kami jumpa dengan wakit tuan tanah. Beliau terangkan serba sedikit tentang tanah. Contoh nya luas dan kedudukan tanah. Luas tanah yang nak di jual adalah 12 ekar. Harga per kaki persegi boleh tahan murahnya. Nanti dah dapat details yang sempurna insyaallah Kak Mie akan bagitau Di Facebook Mimi Rahim .

Di lokasi tanah tadi sempat selfie dan bagitau kawan-kawan facebook tentang aktiviti view hari ini. Ada yang dam PM minta details dan minta carikan tanah untuk di jual.



Begitulah antara kerjaya suri rumah perunding hartanah. Tujuan kita update aktiviti untuk bagitau kenalan di media sosial tentang kerjaya kita. Kalau kita tak hebahkan, macam mana orang nak tau dan gunakan hikmat kita kan. Berminat untuk beli atau jual rumah boleh hubungi Kak Mie 0179999847 http://mimirahim.wasap.my

Ok, sekian. Nak sambung study balik :)

No comments:

Post a Comment

Cara Berurusan Dengan Perunding Hartanah Untuk Belian Rumah

Teks & Gambar : Mimi Rahim Selalunya jika berhasrat untuk beli rumah, lama web yang kita terokai adalah laman web mudah.my, proper...